Alla inlägg den 13 januari 2010

Av EliDa - 13 januari 2010 08:51

En stor utgift är ju ett bra bilskydd, det måste vi börja titta på så vi vet om vi ska lägga undan pengar eller om vi kan ta det kontakt. Vet vi även vad vi ska ha så kan vi börja kolla begagnat. Rickard har även bekanta som tydligen har/hade ett till salu så jag har börjat tjata på honom att han ska kolla upp med dom om det finns kvar & om vi kan komma & titta på det. Jag hittade annars ett igår när jag surfade runt som jag är lite sugen på. Det heter Besafe izisleep:


  

Tyckte denna färgkombination var snygg. Dessutom verkade det rätt vettigt att om/när barnet sover & man ska plocka ur stolen så kan man ställa in det i viloläge så det blir lite mera plant för barnets rygg. Får ta reda på vad detta skydd kostar. Så får vi se med tiden vad det blir för något.

Av EliDa - 13 januari 2010 08:28

Jag har gått igenom banankartongerna (2 st) med kläder från barnens småbarnsåldrar. Men där finns inte så jättemycket neutralt som är användbart till både flicka & pojke. Även med dom delar som finns till resp så är det ju inte mycket, det kommer inte räcka så långt.


Igår satte shoppingtarmen fart, hade väl egentligen inte tänkt vänta & inte köpa på kredit men jag gav efter & tog lite på Ellos, blir ju inte så många mer kronor i månaden. Dessutom känns det som jag behöver ta lite i taget, annars blir det dyrt. Det jag hittade var :


Ett startkit i 8 delar för 299 Kr:

  

Ett trepack pjyamasar för 199 KR:

  

Trepack bodysar för 99 KR:

  

Allt i strl 56 så jag hoppas på en lagom stor Bebis. Allt är ju även matchbart & passar även båda könen....även om jag har mina aningar om vad det kan vara.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards