Alla inlägg den 17 maj 2010

Av EliDa - 17 maj 2010 06:57

En ny vecka med Emelia & idag kommer Isabella & Kristoffer hem. Det är studiedag i skolan idag så Kristoffer kommer redan om ett par timmar. Efter lunch ska vi hämta en kompis på fritis så dom får leka lite. Ikväll är det familjeutflykt på Scouterna, kan ju hoppas solen tittar fram innan dess. Just nu ser det inte så lovande ut. 


Igår hade vi kalas för Kristoffer & hans kompisar. Vi slog ihop oss med Exet & barnens bonusmamma. Dom ordnade med 5-kamp, skattjakt, korvgrillning & fika i skogen vid skolan. Även Isabella hjälpte till med lekarna. Det var riktigt kul & jag har hört att Kristoffer var väldigt nöjd. 


Emelia ligger just nu & sover bredvid mig i soffan. Hon har återigen sovit hela natten även om hon vaknat till ibland & snuttat på lillfingret. Hon är så envis med det, nappen är svår att få att duga åt henne. Men det tog ett tag för Isabella också så jag hoppas på att det är likadant med Emelia. 


Hon har börjat le medvetet nu, Rickard fick det första för någon vecka sen. Jag har fått flera i helgen, hon är så söt när hon ler med hela munnen & ögonen glittrar. Hoppas hon vill visa det för barnen i veckan. 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards