Alla inlägg den 30 maj 2010

Av EliDa - 30 maj 2010 11:01

Kanske dags att skriva lite igen, innan Emelia är vuxen   

Hon ler nu varje dag men det är svårt att hinna med att ta kort, men det kommer väl tids nog. Hon tar nu även nappen & tycker om den, hon gör små smackande ljud ibland när hon tuttar på den för fullt. 


I veckan har vi åkt in till Linköping med tåg...två gånger. I Måndags var det för att träffa kompisen som vi köpte spjälsängen av. Fick en så söt sommarklänning med små underbyxor & hårband till. En riktig midsommarklänning....om det nu blir någon sommarvärme, det är inte så där supervarmt som det brukar vara i Maj. Annars får hon väl ha body & strumpbyxor under. I Torsdags var det dags igen, den här gången för att träffa en annan tjejkompis som jag inte träffat sen innan Isabella föddes...tror jag. Det är i allafall väldigt länge sen så det var trevligt att träffas igen så det tänkte vi göra om snart. Det gick bra på tåget, skönt när någon frågar om man behöver hjälp. Det är ju också lättare att ta sig av än på om man gör det själv. 


Igår var vi på Ikano, vi hade Isabella med oss. Hon var ute efter ett par skor till skolavslutningen. Vi hittade ett par låga skor i basketskoformat. Vita med små rutor i pastellfärger. Hon köpte även lite smink, solglasögon & en t-shirt för sina egna pengar. Senare på eftermiddagen kom en kompis över med lite söta kläder hon hittat på en bakluckemarknad. Två Hello Kitty klänningar & en med fjärilar på. Har ju själv beställt lite kläder till Emelia & det blir mycket rosa & rött. Har nu fått gå över till strl 62/68. Ska bli kul att se vad hon väger & hur lång hon är i veckan när vi ska till Bvc, på Tisdag är det även läkarbesök. Nu måste jag avsluta & ta hand om min lilla missnöjda tjej. Hon är nog både hungrig & trött. 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards