Alla inlägg den 19 juni 2010

Av EliDa - 19 juni 2010 10:19

 

...........glad blir jag när pappa busar med mig   

Av EliDa - 19 juni 2010 10:05

Igår vet jag inte vad det var med Emelia, hon sov, sov & sov lite till. Vet inte om det berodde på att det var ganska lugnt här igår när varken Isabella eller Kristoffer var hemma. Tror det kanske är så att hon har svårt att koppla av ordentligt när barnen är hemma, speciellt då Kristoffer vill vara nära väldigt mycket. Jag är självklart jätteglad att han tycker så mycket om henne & hon sover säkert tillräckligt ändå.


Kristoffer är ju fortfarande på Scoutlägret & Isabella har åkt för att ha sista dansdagen. Idag är det lite drop-in & uppvisning av det dom fått lära sig så vi ska åka in senare eftersom vi ska ta med henne hem när hon slutar vid 16-tiden. Innan dess ska jag bada Emelia & ta en dusch själv. Rickard håller på med rivning av altan & panel. Det är ett jäkla liv men samtidigt så är det lite kul att det händer lite med huset.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards