Alla inlägg den 21 juni 2010

Av EliDa - 21 juni 2010 21:10

Idag kom jag till skott & ta några syskonbilder, det är  konstigt nog mest Kristoffer jag fångat på bild med Emelia. Isabella är som jag...skygg för kameran    Men idag fick jag med alla tre på bild, ska nog skriva ut en i plånboksformat så jag har dom samlade på samma ställe. Av ren slump var alla tre klädda i något rött, det var inte planerat. Ska fundera lite på om jag sak skicka in bilden till tidningen då vi verkar ha svårt att ta oss tid att åka & fotografera oss allihop   

 

Av EliDa - 21 juni 2010 20:48

Rickard håller ju som jag skrivit tidigare på att riva altanen, den är nästan lika gammal som huset tror jag & huset är byggt 1975. Han har dessutom börjat byta panelen under fönstren i vardagsrummet. Just nu är huset målat i en gräslig gäll blå färg, den syns ganska väl från vägen en bit bort under vinterhalvåret. Vi har kommit överens om att vi vill ha en grå nyans så nu har vi tagit hem en burk med lite provfärg. Har målat en omgång & satt på plats, men som det känns just nu så blir den för ljus, den försvinner lite mot det vita teglet. Så jag tror vi ska ta hem en nyans starkare. Sen kommer vi nog ha mörkare grå eller svarta foder/knutar på fönstren när vi ska byta dom tids nog. Då blir det ju en markerad kant mot dom ljusare partierna i huset.


             

Av EliDa - 21 juni 2010 07:24

Har fått sova hela natten igen, bortsett från ett snabbt blöjbyte mitt i natten. Emelia har fått frukost & ligger nu på täcket här i soffan & myser, hon är nog på väg att somna om igen. Dom två stora sover fortfarande & får väl göra så någon timme till. Ska ta mig lite frukost innan, är redan hungrig. Förhoppningsvis kommer det vara bra väder idag, ska snart ta ut marsvinen på lite grönbete igen. Då trivs dom bra vill jag lova, gräs så mycket dom orkar äta.


 

Vilda på grönbete i uteburen.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards