Alla inlägg den 1 juli 2010

Av EliDa - 1 juli 2010 22:26

Det har blivit svårare att komma i säng på sista tiden, tom Rickard som brukar däcka innan 9 sitter uppe halva natten. Antar det beror på sommarvärmen & att det så ljust om kvällarna. Kristoffer har kommit hem från mormor där han haft det bra. Han hann knappt komma hem förrens han ville leka med en kompis. Isabella har varit hos en kompis, hon verkade lite låg när hon kom hem men var nere förut & gav mig en kram. Verkade lite gladare, vi har sagt godnatt men båda Kidsen är vakna. Kristoffer ska sova i hennes rumm inatt igen. Imorrn ser det ut att bli kanonväder igen så vi kommer att åka till en kompis & hennes barn för lite bad........i allafall för Kidsen. Vi vuxna får väl sitta & titta på & snacka skit   

Av EliDa - 1 juli 2010 11:37

Det blev ingen fläktande flaska igår, Rickard kom nämligen hem så vi skjutsade in Kristoffer till mormor i stan & så åkte vi till Sagoland där jag sprang in & köpte refillkasetter till Angelcarehinken vi har vid skötbordet. Fram till sin semester då jag börjar jobba så har Rickard lite kontorsuppgifter på jobbet istället för att köra buss. Han har blivit lite av dataansvarig & det är lite nya system på gång. Anledningen till att han kom hem igår var att han dels glömde matlådan men även att han inte kunde göra det han skulle pga andra saker som pågick. Istället jobbade han sent så Isabella & jag satt här i soffan själva, ja Emelia höll oss sällskap också men somnade tll slut. Kristoffer ringde & meddelade att han hade det bra, filmen hade varit bra & dom hade ätit på Mc Donalds. Mormor hade även köpt Alice i underlandet på Dvd, den som gick på bio för några månader sen. Så jag misstänker att det blev mer film hos mormor.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards