Alla inlägg den 4 juli 2010

Av EliDa - 4 juli 2010 18:14

Då har man varit i kyrkan då, en kort & mysig dopgudstjänst. Huvudpersonen var vaken under hela cermonin & glad fram tills det att prästen hällde vatten över huvudet på honom, men han blev snart lugn igen. Emelia somnade redan i början & sov skönt. Det var ju svalt & skönt i kyrkan så lätt att slappna av. Efteråt ville alla fotografera i det fina vädret & det blev säkert fina bilder. Vi åkte vidare till Kyrkans hus för mat & fika. Smörgåstårta & vanlig tårta som båda var jättefina & goda. Det gick hyffsat bra att ha med Emelia men det var ganska varmt i lokalen så det var kanske inte så konstigt om hon gnällde lite. Presentöppning & kortläsning blev det också, Hugo fick bl.a en jättesöt "gunghäst", kläder & fina set med tallrikar & pipmugg. Är fortfarande ganska mätt efter tårtorna men vi ska grilla lite om en stund & försöka göra en mysig kväll. Imorrn åker barnen till Västervik med pappa Stefan så dom blir hämtade redan på förmiddagen.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards