Alla inlägg den 6 juli 2010

Av EliDa - 6 juli 2010 21:10

Idag gjorde jag klart namnskyltarna, laminerade dom & satte upp dom vid våra handdukar. Nu ska man väl få ha sin egen för sig själv. Dessutom har äntligen gästerna fått en egen plats.


     


Av EliDa - 6 juli 2010 11:53

Kl 05.00 imorse vaknade lilla fröken första gången, eller nästan i allafall. Hon har nämligen sovit hos oss hela natten då hon vaknade när jag la henne i sin säng då jag skulle sova. Sen var hon vaken en stund inatt vid 02.00 någon gång. Hon brukar ju vakna då så det var bara att avvakta & se om hon ville ha mat eftersom det var ett tag sen hon ätit. Men hon somnade snart om för att vakna vid 05 igen. Både Rickard & jag gick upp men han tog matningen. När han åkt till jobbet var Emelia på väg att somna om så då kröp vi ner i sängen & sov ett par timmar till. Vi har inte gjort så mycket idag, jag kör lite tvätt & disk, ska städa av toaletten & byta handdukar samt sätta upp namnskyltarna. Har laminerat dom så dom ska skyddas lite mot vattenstänk. Har även laminerat en utskrift på babymassage från Growing People, få se om hon tycker om det.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards