Alla inlägg den 15 juli 2010

Av EliDa - 15 juli 2010 22:23

Jag måste börja ladda nu känns det som, på Måndag börjar mitt semestervikariat. Fyra veckor ska jag jobba, känner mig lite itudelad inför det. Det är ju jag själv som sagt att jag vill så det är ingen som tvingar mig. Det kommer bara kännas så konstigt att inte få vara med Emelia om dagarna. Det känns liksom som om jag kommer gå till jobbet på Måndag morron & vara borta tills perioden är slut. Jag vet att det kommer bli bra bara jag får komma igång. Det blir också skönt att få komma hemifrån lite & jag tror veckorna kommer gå snabbt.

Av EliDa - 15 juli 2010 09:55

Det verkar inte som Emelia mått särskilt dåligt över sprutorna igår, ingen feber & inte speciellt gnällig. Hon somnade skönt igår & har sovit hela natten som vanligt. Var vaken vid 5 imorse men sen somnade vi båda om...till 8.30, känns som halva dagen försvunnit. Tjejerna är också vakna & vi har ätit frukost precis. Isabella´s kompis Erika har sovit här & Kristoffer sover hos hennes lillebror Tobias. Lite barnbyte så här mitt i veckan. Har inga planer för dagen, det blir nog att vara hemma. Kan ju inte göra något heller då vi inte har så mycket pengar just nu. Men hos Erika har dom pool så jag misstänker att tjejerna beger sig dit senare. Blir det för varmt mår ju Emelia bäst inomhus, hon får så mycket värmeutslag, trots att hon bara har blöja mestadels.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards