Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av EliDa - 2 augusti 2010 19:38

Aha-bingospelare

Bloggskrivare

Chokladälskare

Databeroende  

Extremt getingrädd

Fotointresserad

Godisgris

Husägare

Ivrig

Jag älskar min familj

Körkortslös

Långsint

Morgontrött (oftast)

Närsynt

Organiserad

Papperspysslare (scrap)

Qvinna

Röker inte

Sambo

Trebarnsmamma

Underbar ;)

Vikarie

Wäldigt lyckligt lottad

X till någon

Yrslig

Zzzzzzzzzz

Ångrar sällan något

Ärlig

Öppen

Av EliDa - 2 augusti 2010 15:10

         

På landet och busar med Farfar Sigge


   

Hemma hos kusinerna i Motala


 

Fick en sån fin solhatt, från Villervalla. Smart var den också, med dragsko så mamma kan dra åt den   Fast jag gillar inte riktigt att ha den på "huvvet"

Av EliDa - 2 augusti 2010 14:55

Börjar bli lite trött på regnet nu, det är väl inte så farligt när jag ändå jobbar men det är så trist att behöva dra på sig regnställ och gummistövlar när man ska till jobbet. Imorse struntade jag i byxorna...regnbyxorna alltså, kan ju säga som så att dom var ganska blöta när jag kom fram. Men dom var torra när jag slutade kl 13, har så mycket kvar av dagen nu känns det som. Kristoffer har åkt till en kompis, Isabella sitter på sitt rum och Emelia sover. Vi ska ka ta en fika bara Rickard kommer hem tänkte jag. Efter middagen så är det dags att lämna hem dom stora igen, kommer bli tomt men veckan går nog fort eftersom jag jobbar helgen.


Igår var vi hos Rickards bror Robert och hans sambo Maria. Vi hade några trevliga timmar där innan vi var tvungna att åka hem. Såg Miley Cyrus - The movie med barnen innan vi gick och la oss, lite försent så imorse var det ganska så segt. Får bli skapligt i säng ikväll. Nu kom Rickard så jag ska slänga in några bullar i ugnen och dra igång kaffet. Har lite bilder från helgen, men dom får bli ett eget inlägg.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards