Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av EliDa - 5 augusti 2010 19:46

Har jobbat en heldag idag igen, nu är det en vecka kvar att jobba. Har helgen framför mig med kort kväll imorron, delat på Lördag och heldag på Söndag. Imorron kväll kommer barnen några timmar, vet inte om jag hinner träffa dom, det märks imorron. Kristoffer ville sova över men jag börjar ju sju på Lördag morron så det är ju ingen idé egentligen. Dom får komma tillbaka på Måndag igen som det är bestämt. Jag är ju ledig då efter helgen så dom kan ju komma tidigt om dom vill.


Igår var vi ju på Skänninge marknad, Emelia´s första...men inte sista marknad. Gjorde ju självklart av med lite för mycket pengar på "skräp" men jag ångrar inget av det jag handlade. Det blev kryddor....elva påsar för 100 Kr, då valde jag även en påse med röda hjärtan som jag tänkte ha till att dekorera en tårta eller cupcakes när Isabella fyller år senare i år. Nya bakformar och scrapstickers, presentpapper, lite goda nötter hittade jag också. Emelia fick den utlovade ballongen, en nyckelpiga som hon haft väldigt kul med idag. Hon snackar hej vilt med den och så kortar vi ner snöret så hon kan hålla den lite närmare och man ser hur hon testar att veva med handen så ballongen rör sig. Jag hittade även ett par ursöta "Foppa" - tofflor, i strl 18, så söta och jag blev kär med en gång. 80 Kr men som jag sa, det är dom billigaste skorna hon någonsin kommer få. Med strumpor sitter dom lite bättre, få se om hon hinner använda dom någon gång. Sen blir det att köpa en djupare ram eller ett tittskåp att rama in dom i. Nu vankas det fika här, några bilder från igår kommer här:


 

Det fanns så mycket att titta på


 

Emelia spanar in sin nya kompis


 

   

Av EliDa - 5 augusti 2010 19:05

 


Jag tävlar om en filt och bok från Lilla W hos Agnes!

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards