Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av EliDa - 15 augusti 2010 13:54

Emelia sover och jag hoppas hon gör det en stund, känns som hon bara ätit idag. Hon fick ju gröt och ersättning igår kväll innan hon somnade för natten. Hon vaknade sen vid tre inatt och fick en torr blöja. Men hon kom inte till ro så det var bara att kliva upp och göra en flaska. Den slukade hon, bara att en stor del kom upp igen, hon hann inte ens rapa. Jag märkte bara att det blev som ett tryck från magen så kom det en kaskadspya   Jag var blöt, Emelia var blöt, "trasan" var blöt och golvet fick sin del också. Det var bara att ta av nattkläder på både henne och mig. I alla fall så somnade hon om för att vakna hungrig igen innan halv sju. Ny mat så somnade hon om efter en stund. Sådär håller det på, det går inte ens tre timmar emellan och jag blir rätt trött av det. Hon har även fått en mindre portion gröt på förmiddagen, den åt hon upp, hon tom gapade när skeden kom så gröt blit nog poppis. Det får bli en portion senare i eftermiddag igen. Sen blir det nog potatis om någon eller ett par dagar. Jag tycker mig höra det lilla matvraket bäst jag kollar läget, ska göra lite pastasallad till en sen lunch tänkte jag.

Av EliDa - 15 augusti 2010 13:50

Upptäckte tidigare idag att man nu kan svara på kommentarer direkt istället för en ny kommentar. Nu såg jag även att man kan använda olika färger i sina inlägg, kan ju vara användbart. Tummen upp för båda dessa funktioner.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards