Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av EliDa - 22 augusti 2010 21:28

Känner mig tung i huvuet, jag hoppas det beror på att det varit lite mycket idag med EFIT, kalas och Emelia. Hon har inte varit på så bra humör, sovit lite och varit lite gnällig. Rickard har ju varit ute och grävt nästan hela förmiddagen så jag har haft hand om henne mest hela tiden, även under kalaset. Det blir mycket även för mig ibland även om jag äslkar att ta hand om henne. Om nu inte huvudvärken beror på en ankommande förkylning så blir det nog lite barnverksamhet i Kyrkans hus, ev med Charlotte och Hugo. Skriver mer och lägger in lite bilder imorron, ska gå lägga mig nu och hoppas på att vakna pigg imorron   

Av EliDa - 22 augusti 2010 20:36

Jag har lagt in en bild på Potatis smakar urk och på Förberedelse för fjärrvärme har det också tillkommit ett par bilder,

Av EliDa - 22 augusti 2010 09:14

Söndag och det är dags för Ett Foto I Timmen.

Inlägget uppdateras under dagen med fler bilder

  Här hittar du andra som kör E F i T



                             


Tack för besöket och alla kommentarer.



Kommande dagar för E F I T är:

Lördag 4 september och/eller tisdag 14 september

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards