Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av EliDa - 25 augusti 2010 20:22

Har jobbat ett kortare dagspass idag och som så många dagar under semesterviket regnade det imorse, men blev inte dränkt i allafall. Förmodligen blir det jobb nästa Lördag också, då blir det heldag. Det blev inget klart, var bara muntligt mellan mig och hon som ville vara ledig. Så jag får ta och ringa eller besöka jobbet någon dag nästa vecka om jag inget får bekräftat innan.


Emelia sätter pappa Rickard på prov när han är hemma   Han har fått byta fyra bajsblöjor under tiden jag jobbade...vet inte varför hon skiter så idag. Även jag har bytt ett par stycken. Hon fick smaka banan igår, kan det bero på den...minns inte om banan är lösande eller stoppande. Jag har skrivit upp blåbärspuré alt frysta blåbär på inköpslistan. Ska även köpa torkade aprikoser att göra fruktmos av, har så mycket jag vill göra och låta henne smaka men får försöka ta en ny smak i taget.


Kanske kan det vara så att alla bajsblöjor beror på att det är en tand som spricker fram, för hon dreglar fortfarande en del och nu är hon även lite småsnorig. Men hon är pigg och glad, visar inga tecken på feber. Det lutar åt att hennes vänstra sidotand (eller om det är en hörntand) kommer först, det är den man känner bäst. Det börjar kännas lite vasst men man (eller inte jag i allafall) ser inget än. Få se om jag har rätt, om det blir den eller en annan liten bissing först   

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards