Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av EliDa - 27 augusti 2010 15:01

 


 Jag tävlar om ett valfritt Ida T-plagg från Milk&Milla hos Agnes!

Av EliDa - 27 augusti 2010 13:38

Det blev en billig fika idag...gratis räkmacka och kaffe smakar inte illa. Det är rätt otroligt men det finns en person som någon gång ibland ger cafépersonalen och kassa-apparaten såklart en 500-hundring så får det antal personer den pengen räcker till räkmacka och kaffe.


Efter lite snack messade jag Isabella om att om hon hann och ville kunde hon komma ut och få lite pengar och halstabletter. Men hon kom inte, hon hade visst haft lektion. Får ge henne några kronor till Måndag, så kan hon köpa en dricka på macken om hon vill. Men det blir ingen vana att sticka till pengar varje dag bara så hon vet.


Har just nu potatis och morötter på spisen, måste fylla på Emelias puréförråd. Jag har också gjort av majs, ärtor, aprikoser och hallon. Idag fick hon testa lite mangopuré på burk., den tyckte hon om. Ska ut och kolla posten också, det kan ha kommit ett paket till Lilla Fröken.

Av EliDa - 27 augusti 2010 08:07

Tack

För alla kommentarer, det är så kul så fortsätt gärna   

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards