Alla inlägg den 12 september 2010

Av EliDa - 12 september 2010 21:33

Ikväll kan jag komma i säng innan 22 *tjohoo*Två av tre barn sover, den stora gick precis upp för att plocka ihop sina saker och gå lägga sig hon också. Har plockat ihop barnens veckoväska, den med skor och annat som får följa med fram och tillbaka. Imorrn åker Rickard med en av cheferna till Göteborg så han lär nog vara borta hela dagen. Han ska visst kolla på något datasystem till jobbet...lugn och ro till mig alltså   


Den bakade kladdkakan har nästan ätits upp, fick besök av Angelique och sen hade Isabella med sig två kompisar hem så dom fick varsin bit. Kristoffer har varit med en klasskompis nästan hela dagen. Dom kom och ringde på i förmiddags och han följde med. Ätit mat, fikat (på kladdkaka dom också) och hjälpt till med lite trädgårdsarbete där.


Tyckte han behövde duscha när han kom därifrån men han orkade inte så han fick bada bubbelkar istället   Inte riktigt så han kan simma där i men gott om plats har han. Trots att vi bott över ett år har jag inte bubblat än, kanske dags att göra det. Jag är ingen bada-badkar-person men någon gång måste jag ju kliva i.

Av EliDa - 12 september 2010 13:19

  Sovstil

Av EliDa - 12 september 2010 13:13

Isabella gillar ju att baka så hon fick hjälpa mig med en kladdkaka till fikat. Ev kommer Angelique på besök, blir trevligt    Idag bytte jag ut ströbrödet i formen till kokos och mintsmaken mot apelsin. Blir spännande med den smakkombinationen.







Av EliDa - 12 september 2010 08:51

Måndag: * Scouter för Kristoffer

Tisdag: * Babysång med Emelia * Kristoffer har fotboll * F-möte i Isabella´s klass

Onsdag: * Utbildning * Optikern *Tandläkaren, allt för min del

Torsdag: Kristoffer har fotboll * Oriflameparty för mig och Bella (inställt)

Fredag: 7an kväll för Isabella

Lördag: Fotbollscup i Motala

Söndag: Sova *haha*


Fick i allafall sova liiiite längre idag men att bara få ligga kvar och dra sig är mycket värt det också. Få se vad och om vi ska hitta på något idag. En liten sväng till återvinningstationen måste vi nog ta, har massor att köra dit. Antingen kan Rickard åka själv eller så kan vi göra det när Emelia sover. Det är inte så långt och är Isabella hemma är det nog lugnt. Jag har också ingredienser till den goda kladdkakan jag gjorde för ett tag sen. Fast nu ska jag testa apelsinsmak istället.  

Fika någon?

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards