Alla inlägg den 15 september 2010

Av EliDa - 15 september 2010 17:03

  Jag tävlar om ett presentkort + fraktfritt från Ida T hos Agnes!

Av EliDa - 15 september 2010 16:33

 


För någon månad sen fick Emelia ett paket med posten, det innehöll det hon har på sig på foto´t. En jättefin mössa och tröja med söta får på. Paketet kom från Rickard´s faster som jag aldrig träffat. En fin present till en fin tjej. Då paketet kom hann vi bara prova mössan, för Emelia var rätt trött. Men idag kände jag att det var dags att prova tröjan, visst är hon söt? Hon fick ha det på sig när vi gick till VC för en stund sen. Jag hade ett kort besök där för stick i rumpan igen   Höll på att bli av med henne då en sköterska ville vara barnvakt    Vågade dock inte riktigt då Emelia ibland reagerar med gråt för okända eller när hon inte sett ett ansikte på länge. Men efteråt så visade hon upp sig minsann och fick beröm för sina fina stickade kläder. Det passar bra nu när det börjar vara lite mittemellanväder.


Tack så jättemycket för det fina setet

Av EliDa - 15 september 2010 10:06

Jag hade tänkt gå på mamma/barn gympa idag men fick hoppa över det tråkigt nog. Dels så sov Emelia lite längre och jag orkar inte stressa. Sen vet jag inte om jag håller på att bli sjuk igen, är tjock i halsen och har ont i huvudet idag också. Jag hade ju det igår eftermiddag. Det är så tråkigt, det var ju inte länge sen jag var förkyld men samtidigt så bröt den ju aldrig ut ordentligt. Bara hoppas att jag inte blir sjuk inför röstsammanräkningen som börjar på måndag...den slutliga där vi ska gå igenom alla valsedlar i länet. Vill ju vara med på det så mycket som möjligt då det är ett roligt jobb. Mamma ska ju också vara med, få se om vi hamnar i samma räknegrupp eller får sitta lååååångt ifrån varandra   

Av EliDa - 15 september 2010 09:47

  Jag tävlar om ett presentkort på 250:- från Spöket Laban hos Agnes!

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards