Alla inlägg den 26 september 2010

Av EliDa - 26 september 2010 21:25

Helgen snart till ända och imorrn fortsätter räkningen, på onsdag ska det vara klart så imorrn får vi nog börja med dom blå sedlarna...landstinget. Få se om det blir någon övertid, imorrn kväll kan jag nog sitta kvar lite men på tisdag har jag en plan...återkommer när jag utfört den *hemligt hemligt* Hoppas det blir ett positivt inlägg då.


I helgen har jag mest tvättat och fixat med det som inte hunnits med i veckan så nu kan jag lämna över hemmet till Älsklingen igen   

Idag har vi haft pappa/morfar och Lisa på en fika, vi stod för dryck och dom fikabrödet. Rickard fick en flaska vin i efterskottspresent och jag fick lite kantareller, men dom får jag nog ha ifred då ingen annan äter svamp....jo Kristoffer men bara snuskigt slemmig burksvamp...nä,tack "äkta" ska det va´


Husets minstingar sover, Isabella fixar till sig för natten och snart ska jag dejta John Blund jag också och jag hoppas den envisna hostan håller sig borta några timmar i allafall.

Av EliDa - 26 september 2010 11:26

 

Jag tävlar om ett presentkort på 500:- från MinPluddeVutt hos Agnes!

Av EliDa - 26 september 2010 10:21


Jag tävlar om två haklappar eller ett barnförkläde från Smultronbyn hos Agnes!

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards