Alla inlägg under september 2010

Av EliDa - 1 september 2010 11:21

Augusti månad ligger bakom oss, det blev många inlägg och bilder med Emelia, nästan så dom stora i allafall Isabella som läser känt sig utanför. Men det beror nog till stor del på att Emelia fått börja med mat och sånt är roligt att minnas om ett, två, tre år. Ska försöka få med lite fler bilder på dom stora den här månaden   


Idag tog vi sovmorron, vaknade kvart över nio, skönt att bara ligga kvar och inte känna någon stress. Det blir en lugn dag, ska ta en promenad sen...behöver handla lite så jag får gå till City Gross men det ska nog gå bra. Emelia får sova en stund nu och sen äta lite mat så kan vi gå efter det. Ska hitta på något bakbart till imorron, kan Isabella hjälpa mig med sen när hon kommer.


Har ringt till FK och talat om att jag jobbade förra veckan och inte skulle ta ut någon FP för den dagen. Försöker även komma fram till en person på kommunen. Först möte, sen inget svar, efter det upptaget-ton och nu upptagen till kvart över ett. Helt jäkla omöjligt ju att komma fram, men jag får väl försöka igen senare.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards