Alla inlägg den 6 januari 2011

Av EliDa - 6 januari 2011 21:20

Det är inte lätt att få in sovrutiner för natten på Emelia, igår somnade hon jättebra och sov hela natten i egen säng, där sov hon fortfarande när jag gick till jobbet imorse. Ikväll ( i skrivande stund) är hon vaken efter att ha somnat till en stund....trodde det skulle bli för natten då hon varit vaken sen lunchtiden enligt Rickard. Så inatt får vi nog ha henne mellan oss skulle jag tro, men har inget emot det. Men visst måste vi få in lite rutiner igen, det får jag ta tag i efter helgen, på måndag när allt som vanligt igen. Just nu är dom som bortblåsta, finns inte alls....någonstans.


Ska ärligt talat bli skönt att få några normala veckor innan nästa storhelg. Måste bli ordning och reda och slut på allt skräpätande, börjar känna mig som en vandrande köttbulle   *Hahaha* Skulle vilja komma igång med någon träning, verkligen röra på mig så det känns i hela kroppen. Får väl börja med promenader till en början så inte kroppen får en chock och undrar vad jag håller på med   

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards