Alla inlägg den 16 januari 2011

Av EliDa - 16 januari 2011 14:31

Söndag innebär skidskola för Kristoffer och idag tog jag mig i kragen och följde med. Några gånger förra året så var det bara Rickard som åkte med honom. Det var inget vidare väder idag, plusgrader och regn. Skorna var blöta inom fem minuter och jag frös efter en halvtimme. Bara att bita ihop och se glad ut   


Fast samtidigt så var det värt det, för att se Kristoffer åka såklart. När vi kom hem var det bara att byta strumpor, men får nog sätta på mig vantar också för jag är lite småfrusen trots att det är två timmar sen vi kom hem. Men så sitter jag ju mest still också, har bara fixat lite lunch. Får bli en fika om en stund och så måste jag nog kolla om det behövs tvätta något innan imorron.


  Kristoffer i en del av hinderbanan dom åkte idag eller om det är den som kallas Skicrossbana...kan nog så vara.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards