Alla inlägg den 14 februari 2011

Av EliDa - 14 februari 2011 09:30

Det har varit en lång natt med lite sömn, Emelia har varit febrig, hostig och ledsen, lider med henne   Nu ligger hon på soffan med kudde och "gosisar", hon lär nog ligga så hela dagen misstänker jag. Tempen låg på 37.0 i morse men har stigit till 38.8 så nu har hon fått en supp ganska nyligen och förhoppningsvis tar den ner febern lite så hon får somna till igen. Så ingen barnsång för oss imorrn alltså, hon bör väl ha en feberfri dag eller två innan vi ger oss ut bland andra barn igen.


Önskar alla en mysig Alla ns Dag


 

Av EliDa - 14 februari 2011 09:23

Nu är det lääääänge sen jag var med på en fotodag, så idag gör jag ett försök. Det blir nog ingen superrolig dag då Emelia har feber och vi håller oss inne.


Här hittar du andra som kör E F i T

Vill du kolla in mina andra E F I T dagar så finns dom på kategorin E F I T

Lämna gärna en kommentar så tittar jag tillbaka :)

(Ps. Bilderna är klickbara)


                            




Tack för titten :)


Kommande dagar för E F I T är:

Söndag 20 februari
Onsdag 9 mars och/eller lördag 26 mars

Av EliDa - 14 februari 2011 06:51

Efter en kommentar av Isabella igår så visade det sig att jag missat ett omprov. Det är alltså det tredje omprovet hon ska göra på tisdag, så nu är det extra viktigt att hon fixar det. Annars kommer hon inte uppfylla målen för 7an. Även om betygen inte kommer förrens i 8an så är det ju bra att vara på rätt nivå.

Jag håller mina tummar för dig gumman   

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards