Alla inlägg den 4 mars 2011

Av EliDa - 4 mars 2011 13:43

En hel natt i egen säng igen, fast jag trodde jag skulle behöva ta med henne när jag gick och la mig eftersom hon vaknade till och var ledsen igen. Men hon somnade om och har sovit själv, duktig tjej   


Vi har varit iväg och träffat Anna och Tim på förmiddagen, det var dags för räkmacka igen. Ikväll blir det mer åt det hållet, Jessica har födelsedag idag *Grattis* och vi (Rickard och jag) har blivit ditbjudna på smörgåstårta. Jag ska gå dit så kommer R dit efter jobbet eftersom han slutar lite senare idag. Får väl packa med välling och pjymas till Emelia då det ofta blir sent vid våra spontanträffar.


Det har varit dåligt med bilder på sista tiden, visst har det, måste bättra mig på det. Ska ladda kameran inför Cinderellaresan så kanske det blir ett bildinlägg när vi kommit hem.


Ni har väl röstat på Emelia i Vi föräldrar´s omslagstävling?? Gör gärna det annars   

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards