Alla inlägg den 5 mars 2011

Av EliDa - 5 mars 2011 08:56

Det blev en väldigt trevlig kväll igår och sent så Emelia somnade i bilen och fortsatte sova hela natten i egen säng. Hon mumsade smörgåstårta och var väldigt nöjd med tillvaron. Vi får ofta höra att hon är så snäll och hon är väldigt lätt att ha med att göra även i större sällskap. Så det blir förhoppningsvis inga problem att ha med henne på båten imorron. Ser fram emot att komma iväg även om det just nu är lite oroligt att dom stora ska dra på sig magsjuka. Deras lillebror hade visst fått feber och lagt en pizza igår kväll   Vet inte om det är just magsjuka, få försöka kolla läget under dagen och se vad dom tror. Men det vore så typiskt, det blir nästan alltid något när vi för en gångs skull ska göra något kul med barnen. Får helt enkelt avvakta och hoppas på att det inte blir något av det.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards