Alla inlägg den 19 mars 2011

Av EliDa - 19 mars 2011 16:08

Egentligen skulle vi ha åkt och firat Leif idag men Rickard är inte riktigt frisk än om än bättre än igår. Vi får åka en annan dag...kanske imorrn, vet inte om det bestämdes något imorse då jag gick när Rickard pratade med sin mamma.


Jag och Karin har varit på barnklädesförsäljning (och leksaker) i Kyrkans hus. Jag tänkte mest kolla efter leksaker och en lära-gå-vagn. Hittade ingen sådan men ett knoppussel (30 Kr) och en liten docka (20 kr) köpte jag. Köpte även ett par vadderade badbyxor för 25 kr och så köpte jag ett trepack (helt nya, oöppnade) strumpor till Isabella för 20 kr så några fynd gjorde jag.


När jag kom hem och gav Emelia pusslet och satte i bitarna så hörde jag ett ljud....lät som en katt och upptäckte då att det var ett ljudpussel jag fått tag i. Ett pussel med olika djur, så nu får hon träna både djurläten och vart bitarna ska sitta



Emelia med "nya" dockan

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards