Alla inlägg den 17 maj 2011

Av EliDa - 17 maj 2011 16:25

Jag fick för ett par veckor sen erbjudande om att delta i en kampanj för Guldbrev via Buzzador. Jag tackade ja och kom med. Sen kom kuvertet med Guldbrevspåsen och instruktioner efter någon dag efter att anmälningstiden gått ut. I söndags letade vi fram det guld vi hade liggandes: Det blev en del, bl.a min gamla förlovningsring och en kedja som Rickard fått av ett Ex. Även lite annat som vi var osäkra på slängdes också ner. Tog med "paketet" till posten på macken och la på det.


Idag fick jag vid 13-tiden ett sms om vad guldet var värderat till, det blev 2660 Kr....väldigt bra för sånt som bara legat i smyckeskrinet. Jag hade glömt lämna kontonummer så det gjorde jag direkt och nu när jag kollade kontot för en stund sen hade pengarna redan blivit insatta. så snabbt och enkelt det har varit att förvandla "skräp" till pengar. 


Nu har jag ett erbjudande till mina vänner för via Buzzador fick jag 10 Kr extra/gram guld och det kan även du få. Men det gäller att vara lite snabb då erbjudandet bara gäller till sista maj då jag ska göra min slutrapport. Har du guld som bara ligger och inte används? Följ den här länken (Viktigt att det är just den till Guldbrevs sida)och få hem ditt guldbrev du också och dessutom för 10 Kr extra/gram. Snabbt och säkert kan jag garantera att det är.


Tack Guldbrev och Buzzador för detta generösa erbjudande


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


Vill du också bli en Buzzador och utan kostnad testa olika produkter och tjänster?

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

Mitt namn på Buzzador är Mamma970210 och via denna länk kan du följa några instruktioner för att registrera dig, då får även jag några poäng som tack för att jag tipsat dig. Sen är det bara att vänta på en kampanjinbjudan.


Av EliDa - 17 maj 2011 11:46

Jaha, nu har det hunnit gå ett tag sen sista EFIT så det börjar väl bli dags igen.


Här hittar du andra som kör E F i T

Vill du kolla in mina andra E F I T dagar så finns dom på kategorin E F I T

Lämna gärna en kommentar så tittar jag tillbaka :)

(Ps. Bilderna är klickbara)


                    


Tack för titten :)

Kommande dagar för E F I T är:

Lördag 28 maj

Söndag 12 juni och/eller tisdag 21 juni

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards