Direktlänk till inlägg 11 augusti 2011

Tripp Trapp Trull

Av EliDa - 11 augusti 2011 15:38

Vi har haft en mysig och trevlig torsdag än så länge. Bjöd hit Anna och Jessica med sina bebisar på fika. Med var även Annas bonusdotter och Jessicas sambo. Jag gjorde som hos Karin för några veckor sen, bjöd på baugetter med lite gott pålägg istället för fikabröd. Anna köpte med sig skinka, rostbiff, paprika och juice. Hade även vattenmelon och nektariner.....väldigt gott. Var ju tvungen att kidnappa minstingen av bebisarna när dom var först på plats. Kristoffer fick hålla den lilla och se så försiktig Emelia är, hon är verkligen gullig mot båda dessa småttingar.


 

   


Det är som om hon ser att dom är små och bräckliga, att man får vara snäll och varsam med dom. Ska bli så kul att se dessa tre växa upp till varsina individer och se hur pass kul dom kommer att ha ihop. Emelia får ta täten och lära ut sina färdigheter och påhitt   

Båda bebisarna är så söta och Nelli som inte ens är två månader blev plötsligt så stor intill Melvin som bara är fem dagar gammal. 


 

       


Tripp Trall Trull i soffan

 
 
Ingen bild

angelique

11 augusti 2011 16:52

Så himla söta dem är:) Jag hoppas du kände & klämde ordentligt nu på dem.

EliDa

11 augusti 2011 18:40

Visst är dom för söta, kände mest på den minsta, såååå liten (2915 gram och 46 cm nu)Så liten har ingen av mina varit.

 
Ingen bild

mormor

11 augusti 2011 18:00

Ja det är lite skillnad på barna.Kristoffer är ju så duktig med dom små..fina kort ....varför jobbar rickard så där han kommer ju att gå in i väggen.han har väl ett stort ansvar som kör buss.ska du vara ensam så mycke,det är väl inte bra för nån.

EliDa

11 augusti 2011 18:39

Det är ju som det är, det finns inte folk så det räcker när det är semestertider. Jag klarar mig :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av EliDa - 17 februari 2015 11:43

Tiden springer iväg, vilket gör att jag inte riktigt hinner sitta vid datorn och Blogga. Men ett litet inlägg kommer här för den som vill läsa. Har ledig dag idag efter helgens jobb, rätt skönt. Ungarna sysslar med sitt och har Sportlov. Sen sist jag...

Av EliDa - 10 januari 2015 13:45

Hade en ledig dag igår, rätt skönt intill helgen så det blir längre sammanhängande ledighet. Tog med mig Emelia till CityGross med bussen och handlade. Sen plockade jag ner alla julsaker i kartongerna och när Krille kom hem fick han hjälpa mig att bä...

Av EliDa - 1 januari 2015 19:03


2014 är slut och 2015 har bara börjat. Blev ett helt ok firande med vänner, ett par sambos till dom och så barn och ungdomar. God mat och dricka i måttliga mängder. Vi får väl se vad detta året för med sig, tänkte iallafall fullfölja körkortet, har k...

Av EliDa - 11 december 2014 13:45

Jag har ju faktiskt kommit igång rätt bra, även om det är många låsta inlägg. Men jag är i en svacka nu så jag behöver ventilera. Jag laddar för jobb 16-21, sen är det jobb imorgon dag. Sen får jag ledigt tre dagar, skönt. På måndag har jag körlektio...

Av EliDa - 9 december 2014 17:59


  Klicka för större bild     I år har jag tagit mig tid och pengar att göra en paketkalender till Emelia. Köpte ett gäng Little Pet Shops på en loppissida. Så i dom flesta påsar (som jag hittade på Ikea) ligger det små djur och andra saker. I vis...

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards