Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av EliDa - 14 oktober 2011 12:17

 



Usch vad dålig jag varit på att blogga i veckan, det händer liksom inte så mycket värt att skriva om. Trots att jag ändå har ett par ideér till inlägg så infinner sig inte riktigt känslan av att vilja få ner det. Men jag får väl göra ett försök under helge. Kan nog bli så att ett par inlägg läggs på datum bakåt i tiden, bl.a en dagens outfit från veckan och om Emelia som blev 18 månader igår.....stora tjejen. Måste bara tömma kameran på bilder och kolla till den lilla prinsessan som sover sött efter dagis och fotograferingen där....som jag hoppas ger bra bilder. Hon ville visst inte sitta själv på stolen så det fick bli lite improvisation (stavas det så?) Blir stor spänning i väntan på sms om att bilderna är klara.  

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards