Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av EliDa - 16 oktober 2011 20:07

Så har helgen rusat förbi, snart måndag igen och dags för dagis...om nu Emelia inte fått feber under natten. Idag har vi bara haft en slapp söndag, ganska slapp i allafall. Rickard fixade lite med avloppet under badkaret och jag har vikt lite tvätt och tvättat upp mer tvätt. Var iväg och handlade hem lite mjölk, frukt och annat till veckan med barnen. 


Igår var vi på 70-årsfest, det var Rickards farbrors fru som fyllde år. Mycket folk, gott att äta och några roliga timmar blev det innan vi åkte hem med en trött Emelia. 


Imorrn fyller Isabella 14 år, måste scrappa ett kort innan hon kommer hem. Har skjutit upp det hela veckan så nu är det hög tid. Det blir ett par paket för att fira lite och till helgen blir det kalas är det tänkt. Tänker inte baka så mycket den här gången, det blir nog bullar, muffins eller rutor av något slag och så någon småkaka kanske och så får det bli tårta. 


Ska slå ner rumpan på lite mjukare underlag innan läggdags, godnatt, godnatt. 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards