Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av EliDa - 19 oktober 2011 13:53

 


För ett tag sen tog jag hem Wordfeud till telefonen från Android market, men har inte vågat testa, har inte riktigt vetat hur det fungerar. Men nu har jag testat ett par matcher, eller dom är igång allihop utom 1 som jag började idag. Men så blev den avslutad och jag vann, få se hur det går i dom övriga. Spelar en mot brorsan, en mot Rickard (som verkar gett upp efter 1 ord  )  Min första match är i full gång men det ser ut som jag förlorar, inte så många bokstäver kvar att spela nu. Det verkar i allafall vara roligt och jag lär väl bli lika fast som många andra. Mitt namn på Wf är Mamma970210 om någon vill utmana mig     

Av EliDa - 19 oktober 2011 13:40

Idag lämnade jag Emelia på Kotten igen, gick ganska bra, hon skulle precis börja gråta när jag vinkade i fönstret men jag tror det gick över ganska omgående. Hon sov när jag kom och hämtade henne, lite tidigare än jag behövde. Då hade dom varit och tittat på hästar och traktorer nere vid travet. Hon sov dock inte så länge utan vaknade på gatan här utanför, få se om det blir en kortare lur sen, annars blir det en tidig kväll gissar jag på. 


Igår var jag hos Åse...sjukgymnasten igen. Ingen förbättring i armen, ibland känns det som det är bättre och ibland känns det som det är sämre. Fick axeln tejpad igen och sen gick jag över till Vc och in på drop-in röntgen. Ska även ringa och boka tid för en ny kortisonspruta till nästa vecka. Så det är bara att fortsätta kämpa på med smärtan och min övning jag måste göra några gånger om dagen. Nästa resa till Rehab blir den 1/11~11 (många ettor blir det   ) 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards