Alla inlägg den 3 juni 2012

Av EliDa - 3 juni 2012 08:27

Om en stund blir det frukost, Rickard och Emelia har bakat scones   Får väcka Kristoffer så han också får nygräddat bröd. Isabella har sovit hos Malin inatt så hon är inte hemma. Vi var på Ikano igår och letade kläder, eller Isabella letade kläder till skolavslutningen. Fram och tillbaka mellan olika butiker för att till slut hitta ett blommigt linne på Gina Tricot och vita shorts på Cubus. Hoppas bara det blir mer sommarvärme innan den 15 för nu har det varit höstväder några dar igen. Det blåser och är kallt, nästintill så man får ha vantar igen. Det var ju så härlig sommar för någon vecka sen, det kan väl inte vara det enda vi får i år? Vi som ska på flyguppvisning idag, på Malmen. Det får bli varmt klädda och så hoppas vi på att det blir några uppvisningar men så som det blåser kan det nog bli svårt. 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards