Alla inlägg den 6 juni 2012

Av EliDa - 6 juni 2012 08:49

Emelia har fortfarande feber till och från så vi fortsätter att hålla oss inne. Lite tråkigt idag när vi tänkt åka på nationalsdagsfirandet i Skänninge och det dessutom ser ut att vara fint väder. Men vi får roa oss inne, Lottafilmerna går varma så jag försöker varava med andra Astrid Lindgrenfilmer som passar Emelia. Rickard är ledig idag, han styr och ställer på övervåningen. han har fått för sig att flytta ut databordet i vårat sovrum.....vad vi sen ska göra av alla papper och såna saker det vet i 17. Har sagt att han får komma på en lösning för det innan. Tröttsamt att när han får en idé så ska det genomföras direkt. Så det blir väl jag som får ta hand om Emelia hela da´n igen. 


I måndags kväll var det föräldramöte i Isabellas skola med information om valet inför gymnasiet. Känns tidigt men snart börjar hon 9an och valet ska göras senast i februari 2013. Det var även personer från Polisen och fältarna som informerade om läget i Mantorp. Igår kväll gick jag också hemifrån, för en pysselkväll på Kyrkans hus med smyckestillverkning. Det blev några trevliga timmar med kreativitet, prat och fika. Det behövdes efter en dag med mycket data och film.....känner mig lite instängd när hon är sjuk. 


Rickards bror var på besök när jag kom hem, han hade köpt med sig några presenter till Emelia. Han var ju i England när vi firade hennes födelsedag. Han köpt Nessie, figurformade gummiarmband, en tunnare klänning i jeansliknande tyg och ett klubbliknande hjärta med 30 hårsnoddar *Tack så mycket*

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards