Alla inlägg den 19 juni 2012

Av EliDa - 19 juni 2012 18:05

Igår ringde dom från scoutlägret, Kristoffer hade hemlängtan och ville komma hem. Han var även bevärad av alla mygg som är därute. Väntade mig det värsta men det var inte så farligt även om dom var många bett. Så inatt har han sovit i sin egen säng, tror han behövde det för han sov till Rickard väckte honom och då var klockan närmare halv elva. Rickard skjutsade tillbaka honom i samband med jobbet så skulle Kristoffer komma hem ikväll men nu ska Tina sova där inatt så då ville han stanna kvar....eller hon föreslog det så han skulle vilja vara kvar. Ikväll är det riktigt fint väder så myggen håller sig förhoppningsvis borta från honom. Imorrn är scoutlägret slut och han kommer hem igen, barnen stannar till torsdag för att sen åka till Cypern med Exet och Tina på Midsommarafton....i två veckor, vilken lyx  

Av EliDa - 19 juni 2012 17:54


 

Rödögd Emelia


Nu är Emelia inskriven hos Dr Janiz, hon var där på sitt första besök idag och fick sin första guldpengsbelöning :) Det var Anna som frågade igår om jag ville följa med för nu har även Nellis ögon börjat klibba. Det var nog tur att jag följde med in för i morse var Emelias ögon rejält ihopklibbade. Janiz skrev in henne, tittade på hennes ögon och tyckte att det var en rejäl fest hon varit på   Han skrev ut ögondroppar som hon ska ha x flera under dagen, har hunnit med fem gånger idag så förhoppningsvis vänder det nu. Hon tycker inte om det men det går om vi hjälps åt att hålla henne lite och vilka starka muskler hon har i ögonen....kniper ihop dom ordentligt   Får ringa Kotten imorrn och prata lite med dom, tror det var Midsommarfirande på torsdag, hon får vara hemma imorron så kanske jag kan komma med henne då och stanna med henne. 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards