Alla inlägg den 3 juli 2012

Av EliDa - 3 juli 2012 19:44

Vilken sommardag det har varit idag, stekande sol från en nästintill klarblå himmel, känner mig lite lätt bränd...blir så vid slarv med solkräm. Har i allafall försökt smörja Lilla Fröken Trots, så hon ska klara sig från att bli bränd. Hon har gått omkring i trädgården och lekt med vatten, dockan, hoppat studsmatta och lekt i sandlådan. Ingen sovstund idag för att ge mig lite egentid ikväll, det blir intensivt men det är det värt för att slippa knölet med läggning. Ikväll var det lite sisådär eftersom hon ville ligga i sin egna säng och där får man ju knappt plats....ostbåge nästa. Men vi sa godnatt och det blev tyst och faktiskt...hon somnade. 


Dom stora har kommit hem, brunbrända och nöjda efter sin Cypernresa....har en tjej som nog gärna åker tillbaka och gör om vissa saker. Kristoffer stack snart iväg till en kompis, bra det så han har något att göra och inte hänger inne vid datorn hela tiden. Isabella har sprungit med bonusmamma ikväll....hurtiga ungen. Nu ska dom stanna här tills nästa helg, då åker dom på nya äventyr. Måste försöka göra något kul vi också, får väl bli en dagsutflykt eller nått sånt. Kan ju hoppas det härliga sommarvädret stannar ett tag nu, det är på tiden att vi får den där härliga svenska sommarvärmen alla längtar efter, har ju inte ens premiärbadat än i år     

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards