Alla inlägg den 24 juli 2012

Av EliDa - 24 juli 2012 10:47

Här ligger den största fokusen just nu på Vimmerby och Bullerby Cup. Husvagnen förbereds och görs lite fin så vi ska kunna bo där utan att jag får spelet   Jag har börjat packa i kläder och annat som ska med i väskor. Kan ju vara skönt att få in en del i husvagnen redan ikväll. Emelia går och domderar och talar om för oss andra vad hon tycker ska hända.....blivande diktator månne   


Igår kom barnen hem så nu är det lite mer liv och rörelse här. Även om Isabella sovit hos en kompis inatt. Hon börjar känna att hon inte villl följa med och jag förstår henne. Har sagt att hon inte behöver men det är ju bra om hon kan bo hos någon i så fall. Räcker ju med att hon bara går hit och kollar till det och tar in ev post. 


Har inte så mycket mer att skriva om, kanske lägger in lite bilder och lite nytt under sagt och gjort under dagen....om jag hittar lusten.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards