Alla inlägg den 27 juli 2012

Av EliDa - 27 juli 2012 09:38

              

Det blir en sväng till Vimmerby Vc om några timmar.....

Av EliDa - 27 juli 2012 07:36

Andra morgonen på Nossenbadens camping och jag är först uppe. Har sovit rätt illa inatt, varmt och ont i axeln. Gick upp och tog en svalkande dusch.....underbart skönt. Nu sitter jag utanför förtältet och hör campingen vakna.


Vädret har varit toppen, väldigt varmt och soligt. Än så länge är det rätt mulet men det spricker nog upp. Igår spelade grabbarna två bra matcher men mot lag med bättre tur. Idag är det fotografering och en match. Till kvällen blir det pizzakväll och möte om fortsatt spel. Hoppas grabbarna får vinna idag så dom får känna på den glädjen också.


Emelia har reagerat på myggbett som hon fått runt ögonen och pannan så igår såg hon ut lite som Odjuret i filmen Skönheten och Odjuret. Stackars barn, få se hur det ser ut idag.

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards