Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av EliDa - 2 augusti 2012 21:06

Från Vimmerby, som vanligt mest på Emelia. Kristoffer är inte 100% bekväm med att vara med på bild så dom bilderna brukar inte bli bra. Jag vill heller inte lägga ut något som vi inte känner oss nöjda med....både han och jag. Det är även svårt att få till bra närbilder från fotbollsspelandet med det enkla objektivet jag har. Men det står högst upp på önskelistan till min 40-årsdag så jag hoppas det blir ett bättre zoomobjektiv. 


Taget från stranden, jag badade bara en gång och även Rickard, Emelia skrek mest så vi höll oss vid husvagnen. Kristoffer däremot bodde mer eller mindre i vattnet all ledig tid


  Emelia på torsdagkvällen, hon blev (vad vi såg) myggbiten under onsdag kväll, sen började reaktionen komma runt torsdag lunch. Trodde inte att det skulle bli så mycket värre. Hon ser nästan ut som Odjuret i Disneyfilmen "Skönheten och Odjuret" Men ändå så söt och på väldigt bra humör. Vi sov hela natten.....


Och på fredagmorronen såg hon ut så här. Men fortfarande på strålande humör. Hon vände och vred på huvudet som ett litet ugglebarn och såg en jätteliten myra som ingen annan la märke till


 

Rita är alltid kul, hon fick nytt ritblock och nya pennor inför dagarna i Vimmerby så hon skulle ha lite att sysselsätta sig med. Kolla in penngreppet.....


 

Lördagmorron, på väg till match och hon ser riktigt pigg ut och ögonen börjar återfå sin riktiga form


 

Kristoffer värmer upp med tränare och övriga laget inför en match  

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards