Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av EliDa - 3 augusti 2012 20:44

En glad Emelia i husvagnen på Sommens camping när vi sov hos Jessica och Fredrik  


Sista rycket nu på Rickards semester, på måndag börjar allvaret igen och Emelia ska börja dagis igen.....hur vi nu ska orka vända på dygnet. Skönt att vi inte gått varandra på nerverna här hemma, visst lite småtjaffs men inga större saker. Det kommer kännas konstigt att återgå till vanliga rutiner igen men samtidigt skönt. Det är två veckor kvar av barnens sommarlov och dom ska spenderas här from måndag eftermiddag. V. 33 ska Kristoffer vara på Sportis Camp på dagarna, hoppas det kommer funka bra. När skolan börjar V. 34 blir det två veckor hos Exet så vi kommer i fas efter det igen.


Igår tog vi en promenad runt Veta, höll på att smälta bort när vi väl kom hem då det var mycket varmare än vi räknat med. Men skönt att röra lite på sig. Vi tog vägen förbi Ösgöta Camping och kollade på några husvagnar. Har faktiskt börjat känna att jag skulle kunna leva det livet någon/några veckor under sommaren. Men då måste vi ha en större och lite nyare husvagn....som hela familjen får plats i, utan att bli tokiga. Det är absolut inget vi tänkt lägga pengar på än på minst ett år men någon gång....kanske. Det är bara kul att kolla in vad som finns på marknaden och hur vi kan tänka oss att den ska se ut. 


Idag åkte vi med Jessica och Fredrik in till Trädgårdsföreningen och den fina lekparken. Hade med picknick och tänkt oss ett par mysiga timmar. På vägen in ringer en köpare på ett modellplan som ligger ute. Han ville komma redan idag så vi hann inte vara där så länge, dessutom kom det skurar titt som tätt så det blev inte riktigt som vi hoppats på. Men lite gott fika hann vi med och lite bus bland gungor och annat skoj hann vi också med. Vi stannade på Biltema på vägen hem, köpte bilvårdsprodukter, för nu ska bilen göras fin och läggas ut för försäljning. 


Imorron blir det kalas för Melvin, han fyller ett år på måndag. Annars har vi inga direkta planer för helgen. 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards