Alla inlägg den 3 september 2012

Av EliDa - 3 september 2012 21:30


Ja, dagarna går och nu ett år senare än när jag skulle ta steg 1 har jag inte kommit så mycket längre. Förren nu, NU ska det bli av och jag har haft fjärilar i magen i flera dagar och bara väntat på att få komma igång. I onsdags var vi på körskolan så jag kunde skriva in mig och idag hämtade jag ett gäng böcker och andra häften att börja med. Så under eftermiddagen har jag börjat läsa igenom kapitlet om stadskörning. För att jag ska kunna fixa detta relativt snabbt så har Emelia fått utökade timmar på dagis. Idag lämnade vi vid 11 och hämtade vid 16, det hade gått kanonbra hela tiden. Ingen gråt och hon åt maten med god aptit. Så istället för tre timmar om dagen blir det nu 5 - 6 timmar, hon kan behöva det så hon kommer in i det lite mer. Den här veckan kör jag förmiddagstider eftersom dom stora är här så slipper vi knöla med fritis. Nästa vecka kan jag lämna senare och låta Rickard sköta hämtningen. Vet inte riktigt hur lång tid det kan ta men häftigt vore att få större delen avklarad tills jag fyller....vilken present till mig själv   

Av EliDa - 3 september 2012 21:30

Det här har jag spenderat några timmar med under eftermiddagen....nu ska det bli av!

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards