Alla inlägg den 10 januari 2013

Av EliDa - 10 januari 2013 15:43

Jag börjar tröttna nu, tröttna på att skickas runt mellan olika instanser i jakt på ett svar på vad jag lider av. Nu ska jag fortsätta med Saroten men istället för 5x10mg ska jag ta 2x25. Så ikväll äter jag upp mina sista i burken med 10mg så hämtar jag ut dom nya imorrn. Sen ska jag ringa sjukgymnasten igen. Har ju inte varit i kontakt med dom på ett år lite drygt. Få se om min gamla kontakt kan ta emot mig eller i allafall säga om det är någon mening med att komma dit. Som det är nu så är det ju ingen klockren Frusen Skuldra. Jag har heller inte lika ont dygnet runt. Det kan ju också bero på nya sängen, att den är bättre och att jag sover bättre också. Det gör ont när jag provocerar axeln uppåt, högre än rakt fram och axelnivå. Orkar heller inte hålla armen utsträckt längre än några sekunder. Så säkert är ju dom musklerna jag har i armen och därikring försvagade. Efter detta steg kan det bli aktuellt med en remiss till Smärtenheten. Så ja jag börjar tröttna, positivt är ju ändå att dom tre timmarna jag nu arbetsprövar funkar, kanske jag faktiskt kan och orkar börja jobba som timvikarie igen. Det är ju många som jobbar med smärta, jag har ju egentligen bara lyssnat på vad sjukgymnasten anser.....att jag ska inte jobba inom vården när jag har det så här. Jag hoppas bara att jag får vara kvar som vikarie där jag är nu även när det byter entrepör eller vad det heter. Trivs ju på stället och med arbetskamraterna. 

Av EliDa - 10 januari 2013 13:08

Bild 16/365


Har varken amaryllis eller hyacint hemma så till Tema 341 Vinterblommor får min Novemberkaktus vara modell. Den blommar så fint varje vinter och har just nu många knoppar som förhoppningsvis slår ut snart. 


 

Av EliDa - 10 januari 2013 13:02

Bild 15/356


Klurade lite på hur jag skulle kunna tolka Tema 356 Åttio. Har ingen vad jag vet i min närhet som fyller det i år så det fick bli ett gäng pärlor....närmare bestämt 80 stycken :)


 

Av EliDa - 10 januari 2013 12:58

Bild 14/365


Tema 241 Prickig är precis vad minsta dotterns lilla hink är


 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards