Alla inlägg den 23 januari 2013

Av EliDa - 23 januari 2013 16:13

Hoppsan då, en vecka sen sist och då var det ju bara inlägg i 365 foton. Har ju gått upp i tid på arbetsträningen och det funkar bra än så länge även om jag dessa dagar haft lite mer ont runt axeln. Men det kunde jag ju lika gärna haft härhemma också. Men på jobbet imorse när jag drog på mig arbetströjan så knäckte det till ordentligt, fy så ont det gjorde. 


Emelia njuter av längre dagar på Kotten, skönt att hon trivs så bra. Förra veckan såg jag av en tillfällighet att det gick magsjuka på en annan avdelning och det var några stycken sjuka. I fredags när jag hämtade E så var det även en på Kotten som var hemma. Än så länge har vi klarat oss och jag hoppas det fortsätter så. Helst skulle jag hålla ungen hemma men det går ju inte att undvika, får man det så får man det. Kan ju lika gärna smittas i affären eller någon annanstans. Men vad skönt det vore om man kunde uppfinna ett vaccin....då står jag först i kön ;)


Såg när jag började blogga att det är dags att fixa middag, tiden rusar när man kommer från jobbet. Kanske skriver mer senare.....

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards