Alla inlägg den 10 februari 2013

Av EliDa - 10 februari 2013 10:19

Ensam hemma med dom stora, Rickard har tagit med sig Emelia till Motala. Där ska han först flyga inomhus och sen blir det fika hos hans föräldrar. Kristoffer ska iväg på kalas/fest senare i eftermiddag. Skönt med lite tid med bara dom även om vi inte umgås. Känslan av att skicka iväg Emelia ensam med Rickard är så konstig, jag vet att han tar bra hand om henne och att dom behöver det båda två men ändå. Jag känner mig halv utan henne trots att hon just nu är i en rätt trotsig ålder och det är mest dumma mamma eller som hon sa förut dumma dig   Bara för att jag säger nej eller säger ifrån om vissa saker. Det är kul dom första gångerna men efter en hel dag med trots och gnäll samt dumma mamma 378 gånger så är det ganska påfrestande. Så jag kanske ska ta och passa på att njuta av min lilla stund utan mitt älskade charmtroll. Hon kommer ju tillbaka sen   


Imorrn är det måndag igen och dags att lämna dom stora till sin pappa igen. I veckan har vi lite på gång, Jobbiga saker ligger framför oss, men jag hoppas och tror på att det blir bra när allt är klart. Hoppas även på ett positivt besked innan helgen.....mer om detta hemliga senare. Nu ska jag hjälpa Bella med en sak på datorn däruppe. 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards