Alla inlägg den 11 februari 2013

Av EliDa - 11 februari 2013 16:00

Det blev ingen Pappavecka, inte idag i allafall. Exet blev magsjuk inatt så dom undrade om vi kunde ha kvar barnen en natt till eller om dom skulle kunna hämta dom senare idag. Det fick bli en natt till här, sen hoppas jag att deras baciller är borta så pass att barnen kan komma hem. Magsjuka är ju svårt att undvika, det verkar som det går överallt och bara går runt. Idag var det ett nytt fall av magsjuka på dagis. Får väl se om det blir en ny runda eller om Emelia klarar sig den här gången också. Båda barnen har kommit från skolan och snart kommer väl Rickard hem trött och hungrig så jag ska snart sätta igång spisen för matlagning.....idag kör vi på spaghetti och köttfärssås. Blir najs om någon kräks inatt  Men nu ska jag inte måla F*N på väggen   Ingen får bli sjuker här inte  

Av EliDa - 11 februari 2013 14:45

Bild 25/365


Har tänkt mig ta månadsbilderna vid ungefär samma tidpunkt varje månad, få se om det går att uppfylla. 

I Tema 67 Februari är det inte någon större skillnad mot Januari, mer snö och inte lika gråmulet.


    

Av EliDa - 11 februari 2013 14:30

Bild 24/365


Tema 303 Svartvitt är en kudde som vi har i soffan som iblöand är svart och ibland vit


 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards