Alla inlägg under mars 2013

Av EliDa - 13 mars 2013 15:04

Bild 38/365


Eftersom snön kom igen så tog vi det lite lugnt till Motala. Trots det så fick vi den här framför oss. Men det känns som Tema 12 Bakom passar lite bättre


 

Av EliDa - 13 mars 2013 14:58

Bild 37/365


En spegel till att se hur skor ser ut på var kul att leka med så här fick Emelia rycka in igen till Tema 288 Spegelbild. Önskar jag vore lite smidigare så man kunde krypa på golvet och få lite roliga perspektiv men den här bilden blev jag ändå rätt nöjd med


 

Av EliDa - 13 mars 2013 14:52

Bild 36/365


Emelia och kompisen Nelli har lekt med Duplo. Tänkte först ändra temat till ett eget (färgglatt) men valde att behålla Tema 84 Färgat för det är det ju på sätt och vis. 


 

Av EliDa - 13 mars 2013 14:48

Bild 35/365


Har varit med en kompis på Ortopedtekniska i Motala idag. Där fanns det en del att välja på till Tema 113 Hjälpmedel. Det fick bli en rullator som ju är bra att ha när man är gammal


 

Av EliDa - 13 mars 2013 07:25

När man tittar ut idag så är det ju inte riktigt vår, utan vintern slog till igen.....med en massa snö. När vi var på så bra väg mot mer värme. Aja, det är ju fortfarande Mars så man kunde nog inte väntat sig något annat. Men jag hoppas det här är det sista för den här vintern. 


Det får bli hemma idag för Emelia, orkar inte pulsa i snö för tre timmar. Anna ville dessutom att jag skulle följa med till Motala så det kan vi ju göra. Emelias förskylning verkar bättre, men vi får se hur resten av dagen ser ut. Imorrn har jag ett möte på Af igen, om JOB som jag blev inskriven i i måndags. Har ju knappt några dagar kvar att stämpla längre. Jag passade även på att få hjälp att söka bostadsbidrag så jag ska hinna få det beviljat innan första hyran ska betalas. 


Jessica och Melvin var här igår, det röjdes en del kan jag säga och trappan var väldigt kul att testa våra nerver i. Vi har ju monterat bort grinden, Emelia klarar ju trappen väldigt bra. Det fick bli pannkakor gjorda på vatten, gick att äta det också. Det är eko i kylen och nästintill på kontot också, det känns tufft men det går. Vi får väl försöka handla hem lite till innan barnbidraget kommer nästa vecka. Det är inte roligt när det är så tajt men vad kan vi göra mer än hoppas på ett bra bud på huset i nuläget.


Till nästa helg är det förhoppningsvis klart, sen börjar arbetet på allvar med att packa och röja. Även om jag flyttar ut tidigare så kommer det väl finnas lite tid att hinna packa och rensa vartefter innan vi ska vara ute ur huset....om det nu blir sålt. Enligt mäklaren visades huset 652 gånger förra veckan på internet, det är ju en del även om det inte lär bli så många som kommer hit. 

Av EliDa - 13 mars 2013 07:17

 

Nya bakgrunden


Igår gjorde jag ny layout till Bloggen....i Turkos ton den här gången. Innan var det orange som gällde. Jag kommer ha Turkos som accentfärg i mitt gråsvarta badrum sen. Hittade ett snyggt duschdraperi och en badrumsmatta igår som jag skickade efter:

   


Tror det kommer bli riktigt läckert, eller vad säger ni? Får lägga upp bilder sen, jag lovar. 
 


Av EliDa - 12 mars 2013 09:55

Från i lördags när vi var hos Jessica


 

Av EliDa - 12 mars 2013 09:52

Bild 34/365


Till Tema 244 Puss passar den här bilden bra tycker jag. Det är söta kompisarna Emelia och Melvin som pussas lite i soffan....vart ska det sluta tro   


  

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards