Alla inlägg den 16 april 2013

Av EliDa - 16 april 2013 15:12

Årets Majblomma  

 

I år går ju Kristoffer i 4:an så det är hans tur att tillsammans med klassen sälja Majblomman. Han och en kompis är ute just nu så jag hoppas det går bra för dom. Ska köpa en dekal av honom senare tänkte jag, men idag är ju första dagen så jag hinner nog. 

Av EliDa - 16 april 2013 11:53


Uärk, kvällen igår slutade väl inte riktigt som jag tänkt mig....Emelia kräktes och inte bara en gång. Hon hade somnat så bra i soffan och hade väl sovit någon timme när hon började sova oroligare. När jag gick ifrån en stund så hör jag hur hon vaknar till och Rickard säger ohoh och sen sliter med henne ut på toan där hon kräktes upp det mesta i toastolen. Sen kom det ett par gånger till innan vi somnade tillsammans i sängen. Natten har varit lugn och det hon har ätit idag har fått stanna kvar. Så nu är det bara att hoppas vi andra klarar oss. Tydligen var det någon mer på Kotten som varit hemma och på Humlan gick det magsjuka igen enligt Jessica. Även där var dom visst lite dåliga. Jag som hade hoppats dessa magsjukeepidemier hade avstannat nu men nähä. 

Av EliDa - 16 april 2013 08:01

Bild 55/365


Tema 237 Plektrum var faktiskt ett tema jag funderat på att byta ut då jag inte trodde jag skulle kunna fota det. Men i helgen spelade Emelias kusin gitarr för henne så då kom jag på att han nog hade ett....tjohoo ;)


 

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards