Alla inlägg den 4 juni 2013

Av EliDa - 4 juni 2013 21:19

Vad har jag gjort idag då? Inte mycket, lämnat och hämtat på dagis, fixat mat, lagt in räkningar, fått skattepengar, köpt glass med Emelia. Fått hem min Tasimo som jag tingade på Loppisen förra vecka så imorrn får det bli en latte tror jag. Tog ju inte med kaffemaskinen från huset för tanken var att jag skulle köpa en Tassimo när jag hade råd. Den här ville hon bara ha 450 Kr för inkl ett gäng kapslar. Nu fick hon 500 för att hon var schysst och höll den + att hon körde hit den....lite generös kan man vara ibland. 


Emelia sover sen ett par timmar tillbaka, hon är trött på kvällarna när hon inte sover på dagen....skönt för mig. Dessutom använder hon ingen napp på dagarna längre, det har jag börjat vänja av henne med. Hon får sina utbrott och visst blir det en del tröttgnäll framåt eftermiddagen men snart blir det nog bättre. Imorgon ska hon till Rickard för en långhelg då han är ledig både torsdag och fredag. Få se vad jag ska roa mig med, kommer säkert bli lite ensamt med inte på samma sätt som första helgen hon var där. En dag i taget bara så blir allt bra   

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards