Alla inlägg den 5 juli 2013

Av EliDa - 5 juli 2013 07:43

Tyst och lugnt, bara jag vaken så bäst att passa på att skriva några rader. Har kört igång i tvättstugan, mest för att ungarna ska få med sig det dom behöver hem till pappa idag. Vad har vi gjort sen sist då? Ingen simskola blev det den här veckan som planerat. I måndags hade Kristoffer rejält ont...i ett känsligt område. Det fick bli besök på Vc som skickade honom vidare till Akuten i Linköping för operation för testikelvridning. Hans pappa följde med som sällskap och det blev även övernattning. Nu mår han bättre igen även om han inte får bada i pool på någon vecka. 


Igår tog jag och Emelia tåget till Norrköping, mamma klev på i Linköping. Där träffade vi min kusin Pernilla och Moster Maj....var flera år sen så det var väldigt kul. Har lite bilder men dom är fortfarande kvar i kameran. Det får bli bilder en annan gång....kommer nog kunna sitta vid datorn lite mer i helgen om inte vädret är på topp förstås. Man vet ju aldrig. På måndag börjar jag en åtgärd via Af - MIROI. Mamma ska hämta Emelia på söndag och ha en en eller två dagar...få se hur det går och vad hon orkar   Hon är ju inte alltid så lätt att tampas med men brukar sköta sig bättre hos andra tack och lov. Rickard har ju en långkörning så vi får se hur det ser ut med barnomsorg nästa vecka. Skogsgläntan stänger ju och jag sätter henne inte på ett annat dagis när det är så tufft nu. Men tjejen jag pratat med verkar mänsklig och förstående över situationen så det blir säkert bra. 


Ska lämna Emelia några timmar senare idag, måste in till af och soc i Mjölby för ett par ärenden. Hoppas det går snabbt så jag kan hämta henne och lite av hennes grejer skapligt. Vet inte när barnen ska hem idag men framåt eftermiddag/tidig kväll skulle jag tro.


Nu väntar tvättstugan, bäst att skynda innan LillSkrutta vaknar

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards