Alla inlägg den 7 juli 2013

Av EliDa - 7 juli 2013 19:02

Och jag är solo, skönt samtidigt som det känns långsamt och tomt. Det är ju en vanesak....det där att vara helt ensam och nu är det ett tag sen. Emelia är hos mormor, vinkade av dom vid tåget förut. Tror det gick bra även om Emelia strax innan blev lite ledsen och skrämd när det förbannade   X-2000 for förbi. Man hinner inte få någon förvarning när det kommer från Linköpingshållet. Så jag hann inte hålla för hennes öron eller ta hennes hand. Men här hemma var hon glad och ville komma iväg. Ska kolla med mamma om en stund hur det går. Emelia hade inte sovit innan så om hon inte somnade på vägen till mormors lägenhet så gör hon det nog snart. 


När jag kom tillbaka från stationen drog jag igång med att städa lägenheten. Nu finns det bara lite disk och tvätt kvar men det ska jag väl hinna ta tag i innan Emelia kommer hem igen om någon dag eller två. Vi har hunnit med lite lekparkshäng idag också, träffade pojken från igår och hans mamma. Hann med lite snack och lek innan mormor kom. Imorrn börjar min åtgärd: MIROI, vad det står för vet jag inte. Får väl se vad det kan ge för vettigt. 8.30 ska jag vara där, pigg och utvilad tänkte jag. 

Av EliDa - 7 juli 2013 09:00

I torsdags var vi ju i Norrköping, träffade min kusin Pernilla och hennes två barn Emil och Emma. Med var ju även mamma och min moster. Var mååånga år sen vi sågs men har lite koll på varann tack vare Fb och Instagram. Vi bestämde i allafall för ett par veckor sen att vi skulle ses. Vi kom dit, gick husesyn (väldigt fint) pratade, åt god pastasallad, pratade ännu mer. Det är ju lite skillnad i ålder på barnen men jag tror dom tyckte det var kul att ses också. Nästa gång får vi se till att Kristoffer hakar på också. Vi tog även en promenad innan vi fick en underbart god marängtårta. Marängbottnar (färdiga) grädde, jordgubbar, blåbär och vit choklad....så jäkla enkelt egentligen. Vi hoppas vi kan ses snart igen och då blir det nog dom som kommer hitåt. Det blev en hel del bilder och några har synts till i 365 foton redan men dom får vara med här också   Klicka bara så blir dom större....


                                   



Tack igen för en härlig dag, hoppas vi ses snart igen


Av EliDa - 7 juli 2013 00:00


Hipp Hipp Hurra för Bonusmamma/Bonusmormor Lisa idag

Kramar från Elisabeth, Rickard

Isabella, Kristoffer & Emelia

Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards