Alla inlägg den 30 augusti 2013

Av EliDa - 30 augusti 2013 12:20

Så var det Fredag igen, jag har tränat och tvättat. Ska snart ta itu med disk och vika tvätt och till kvällen åker jag hem till Rickard och Emelia. Kände imorse att jag saknat henne men haft så mycket egentid och fått ladda batterier att jag inte tänkt så mycket på det. Har tränat hårt den här veckan, ätit mindre kcal och ser bra resultat på vågen. Nu ska jag bara få tag på ett måttband för jag vill märka resultat även där. Med hjälp av ShapeUpClub både på dator och i mobilen har jag koll på mitt kcalintag och det verkar faktiskt fungera. Är fortfarande lika peppad, om inte mer, kände mig illamående efter träningen imorse som bestod 30 minuter Spinning och 30 minuter Bål På Boll. Tidigare i veckan har jag kört Spinning, Functional Moves, Yoga och Step....jösses för Steppen, svetten rann och det var bra trixigt att sätta fötterna rätt   Nästa vecka kommer det nog bli lugnare, har ju tre barn då så jag får se vilka pass jag kan boka, tur att det finns några även på dagtid. 



Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Dåtid:

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Skapa flashcards