Alla inlägg den 5 september 2013

Av EliDa - 5 september 2013 18:43

18:29 slog Emelia ihop idag, hon är så trött efter sina timmar på Myran. Hon går ju mellan 7.30 och 15.30 men jag vill helst inte att hon sover för det blir segare och knöligare att somna för henne. Nu var hon på väg att somna redan vid 16 idag men med hjälp av Kristoffer så piggnade hon till innan middagen som idag fick bli amerikanska pannkakor för barnen och grönsakssoppa för mig. 


Har lyckats hinna med två pass på gymmet den här veckan trots barnvecka. Idag fick det bli en vilodag så ska jag köra Spinning och Bål På Boll imorrn förmiddag. Går med konstant träningsvärk nuförtiden känns det som, märks speciellt i trappor och uppförslut. Nån gång har det känts lite segt att ge sig iväg men bara för en kort stund. När jag kliver in på gymmet känns det bättre och efter ett pass ännu bättre   Är fortfarande taggad och ser fram emot nästa bra viktminus på vågen även om det nu ser ut som det inte blir som förra veckan efter ett par dagars träning. 



Välkommen


Välkommen till mitt lilla krypin. Här klottrar jag om min vardag som trebarnsmamma varvat med en massa foton, några recept, lite pyssel och annat skojigt.

   

Det sista jag skrev:

Jag bloggar om....

Nutid:

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Arkiverat:

Hur många hittar hit?

Leta efter

Jag Läser:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Fotoutmaning

 

 

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards